Dagens Outfit

Idag var jag med de här underbara människorna på skolan. Hon till höger går i nian men var på studiebesök på våran skola idag då hon sökt dit. Vi hade skit kul ellerhur tjejer?
Funderar på att börja skriva om vad jag har på mig om dagarna så ni hänger med lite. Så nu går vi vidare till dagens outfit. Ursäkta att jag ser sur ut men kameran ville inte som jag ville. Nåja till kläderna. Svart Tokio Hotel T-shirt, Beige munkjacka och rutiga stuprörsbyxor.
Var med den underbaraste personen av alla idag också nämligen han. Jag älskar honom så jävla mycklet och imorron får jag reda på hemligheten han har för mig. Ska bli kul. Ska väll avsluta dagens innlägg med denna söta bild .
Nu får ni ha det bra och ha tålamod till imorgon då ni får veta hemligheten.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sylwia

hihihixD vi hade skit kulxD vi har alltid roligt när vi tre är=D

Du och Dawid är såååååååååå söta tillsammans<3=) och ni ska för alltid vara tillsammans=)

puuuuuuuuusssssssss på dig gumman<3

2008-12-12 @ 08:47:33
URL: http://supersnallasilversylwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0