Skönt.

Gud vad skönt att komma tillbaka till bloggandet igen. Har haft litet  avbrott som ni märkt och det har hänt en hel del sedan sist. Mina föräldrar är i det soliga spanien och kommer hem natten mellan 27 och 28 november. Då får man lite nya grejor också. I fredags sov killen över här då syrran hade sin kille här. Och på lördagsmorgonen när jag fortfarande halvsov bad han mig att lägga mig på rygg. Då kände jag att han ställde något hårt på min mage. Det var en pressent med en "Nathalie-"nyckelricng och en Betty Boop - mugg då vi firade tre härliga månader.Sedan sov jag hos honom till söndagen. Som ni kanske mins så hade jag och min bästis bråkat och ingen mådde bra av det så vi bestämde oss för att bli vänner igen. Även jag och min kära kusin hade ju bråkat lite men det e också löst. Idag har jag haft styrketräning på idrotten. Trotts att det var jobbigt så kändes det ändå skänt att få röra på sig lite och visa vad man går för. Sedan var det dags för lunchs som bestod av: Köttbullar, mackaroner, gräddsås och lingonsylt. Sista lektionen var mediekunskap. Det var skit tråkigt. När jag kom var det dags för middag. Den var ganska lik lunchen bortsett från att vi hade ketchup och spagetthi istället. Snart ska jag dra till bussen också för att åka till kören. Så jag skriver mera när jag kommer hem. ha det så bra så länge kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0