PuSs


Hej alla blogläsare.
Idag åkte min ängel till vårdcentralen då han har hostat i 6 veckor i streck. Hoppas att det inte är allvarligt.
Slutar klockan två idag så det ska bli skönt att ha en dag till i veckan då man inte slutar så förbannat sent. Och nu hinner jag hem och äta och fixa iordning mig innan jag drar iväg till dansen ikväll. Sedan har jag bara imorgon kvar i skolan. Skönt att få sluta tolv imorgon. Ska lägga mig tidigt imorog då jag ska upp 02:00 på lördag morgon. Som alla vet är det Idol audision på lördag. Dom öppnar dörrarna vid 10 så det e bra att vara där i tid. Och min sötnos följer med upp också. Vi blir 6 stycken som åker upp dit sedan ska vi träffa tre av mina kompisar från Östergötland där. Ska bli kul.
Nu sitter jag i skolan och har håltimme till klockan 13:00 så har inte så mycket att göra.
Jaja ska försöka hitta på nått. Ha det så bra.
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0