AJAJAJ!

Hej allihopa.
Dagen började väldigt lugnt med mys i sängen med Tiger. Sedan klev jag ur sängen och då gick det bara utför. Åkte en sväng med moppen hem till mormor o morfar men när vi skulle åka därifrån och skulle svänga ut till höger blev jag tvungen att bromsa ner för bilarna som skulle passera men bromsen ville inte ta hel först så jag tröck till hårdare och det blev en tvärnit. Jag tppade kontrollen över moppen och den började välta. Tiger som satt bakpå klämde åt kring magen på mig och jjag sträckte axeln. Tur att jag inte hängde mig på gasen för då hade det nog gått värre till. Tur att Tiger Satt bakom och kunde få upp moppen fort.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0