Comedy Central

Hej alla läsare.
Ligger hemma hos Tiger nu och kollar på en av mina favorit kanaler: Comedy Central och lyssnar på musik. Han hittade en låt som var en timme lång och det är typ bara teckno. Har fått vara chufför hela veckan åt Tiger då han har börjat skolan igen. Visserligen e det han som pröjsat soppan. Själv börjar man på måndag. Skönt med en veckaextra ledigt men har ändå haft tråkigt. Har fått gå upp tidigt för att köra Tiger. Sen får man inte åka hem och sova heller. Jaja imorgon ska man vara med Erik och sedan kommer Ida hem till mig. Hon ska få lite kläder som jag inter har plats för. Har fixat på rummet och fick hjälp av Tiger och Elin. Tack så jätte mycket. Nej nu ska jag läsa sylwias FF och se hur den har artat sig. Puss och god natt allihop.

KRAM

Kommentarer
Postat av: sylvia

Mihihi=) Du jag kan ta mina saker så får du mer plats=P hihi^^



Hoppas du gillar min ff´s=D



puss på dig Moffins<333

2009-08-20 @ 23:41:26
URL: http://sschinner.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Det skall bli jättekul att träffa både dig och Sylvia när skola börjar! :D

2009-08-21 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0