^^

Hej igen!
Nu har jag kommit hem igen.

För er som har missat det så har jag varit hemma hos Kelly och umgåtts lite med
henne. När jag kom dit så blev jag påhoppad av en liten pitbull blandning vid namn Troja.
Hon e världens mest underbara lill valp jag träffat. Har tagit lite bilder hemma hos Kelly på lite allt möjligt. Enjoy!



Kelly och Troya!

Kelly!


Cazzy och Troya!

Cazzy!



Troya!

Skrull!

När jag hade varit där en stund ställde Kelly sig och baka en banankakka.
Så här kommer lite bilder på det också!



Mmmm... Ser gott ut! Fast inte min favorit.

Efter ett tag hörde vi hur någon stog och smaskade i köket... Vi följde ljud och såg Troya
stå på golvet nedanför kylen och tittade upp på...

... matte som stog och kylskåpsåt då hon hittade en god chokladkaka där inne.

Ooops! Busted!

Efter en heldags tuggande och busande blir man rätt trött så båda sötnosarna gick och
la sig för att vila lite. Men det blev snabbt fart på Troya igen.


Nej nu ska jag ut med vår små fyrbenta vänner sedan e det väll sängen som gäller. Ska ju ner och handla julklappar imorgon på stan. Så ni får ha det så bra så får ni veta  hur många julklappar det blev imrogon. Kanske kan fota lite nere på stan imorgon.

PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: Kelly

2009-12-20 @ 17:10:40
Postat av: Kelly

här e min blogg ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0