I <3 THE CATWALK

Hej på er allihoppa.
Tänkte börja med att jag, Sara och Jane hade kusinkväll i går. Vi hade hyrt Bröllopsduellen och köpt chips och godis. MMM så gott.
Idag kom Tiger med en stor kasse kläder som jag kollade igenom. Hittade lite tröjor:


SCHOOLGIRL: Såg rätt sjyst ut. Vad tycker ni?


RANDIGT: Gillade tröjan men själv ser man ut som ett miffo :P


RANDIGT: Så fint med rosa asså.


RANDIGT: Precis lika dan som den rosa. Men för er som e färgblinda så e denna blå :P:P


RUTIGT: Älskar denna tröja.


SVART: Skit i hur byxorna ser ut. Tröjan tänkte jag att man kan ha på krogen.
Va0d säger ni?



Och så hittade jag nånting som jag inte kunde låta bli... Nämligen en Betty Boop tröja.

Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet så ni får ha det så bra sålänge.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0