12/2-2010

Hej alla bloggfans!
Jag har inte haft tid att blogga nu på 2 dagar då jag har haft fullt upp med andra sysslor. Igår kväll kom bla Bamse, Ida, hennes kompis Emil och Ari hit och var lite sociala. Idag har jag städat på rummet som jag igentligen skulle ha gjort igår. Sedan kom Tiger hem från sin pappa så jag bad honom att ta det sista i rummet vilket innebär att han skulle dammsuga mattan och lägga kläderna i byrån vilket han inte har gjort ännu. Han föredrog att spela istället för att göra iordning sängarna så vi kan sova sedan.
Just nu sitter jag, Kelly och Jane i köket med ena hunden Loppan som blöder i från klon. Kelly skulle klippa klorna på henne och råkade klippa för långt in så hon klippte i pulpan så loppan började blöda därifrån. Jag ska snart gå ut med lilla Kaschmir så hon få kissa lite innan hon ska sova. Jag ska försöka lägga in ett videoklipp imorgon.
Ni får ha det så bra.

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0