13/2-2010

Hej alla bloggfan!
Sitter just nu och lyssnar på mitt andra favoritband Cinema Bizarre och kollar min Face Book lite. Tiger kom just innan för dörren. Väntar på att Kelly och Tugge ska komma hem så jag kan börja med maten. Kellys pappa och "mamma" har precis varit här så dom körde hem dom. har också startat en blogg till min älskade lilla sötnos Kschmir där "hon" skriver om sitt liv. Länken till den finns lite längre ner i menyn. Glöm inte att kolla in Kellys, Saaurys och Janes blogg också. Efter maten ska jag hoppa in i duschen. Kanske kan lägga in ett video inlägg sedan efter det då kan ni få se hur mitt rum ser ut också och vem tiger är. Men ni får ha det så bra så länge. Älskar er alla.

PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0