25/10 - 2010

Hej alla bloggfans!

Idag ha jag bara tagit det lugnt. Väntar på att min kusin ska sluta jobbet så man kan umgås lite med henne. Har föresten fått reda på att min lön för att räkna röster kommer den 27 så då blir man 340 kronor rikare.

Ska snart knata ut med hundarna och blossa lite. Hela förra veckan firade jag min lilla syster som blev 18 förra veckan.

Funderar på om jag ska ändra utseende på min blogg lite. Har ni några förslag så tar jag gärna emot dom.

Snart ska jag dra igång en ny tävling här också... Första pris för tjejer blir smink coh för killarna blir det schampoo, deodorant och något hemligt för båda parter. Denna gång kommer jag plocka ut den bästa tjejen och killen som vinnare.

Tänkte dra igång tävlingen den första december. Hoppas att så många som möjligt ställer upp. Hur tävlingen går till tar jag samma dag.

Nej nu vill mina fyrbenta små vänner kissa.

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0