13/7 - 2011

Hej alla bloggläsare!

 

Jaha så har hösthumöret redan kommit. Men nu är det värre än vanligt. Min vanliga höstdeprission blandat med allt hat som gör att man inte ens vågar åka upp till Södertälje och hälsa på sina föräldrar. Det känns som att någon står och hugger en i bröstet. Allt för att slita ut hjärtat på mig. Ska gå till ungdomshälsan på måndag och prata med någon. Får väll se om det hjälper.

 

Och till råga på allt har man fått en bricanyl som är luftrörsvidgande bara för att man knappt kan äta något utan att halsen ska svullna igen på en. Har även fått Betapred som ska hjälpa till om bricanylen inte hjälper. Tur att man inte går runt med slangar iallafall.

 

Har iallafall lyckats gå ner 4 kilo på 3 månader. Det är iallafall något att vara stolt över. Strävar efter att gå ner 5 kilo till iallafall... Vill inte väga mer eller mindre än 50 kilo.

 

Har även bestämt mig för att pierca naveln och ta hål i öronen. Så får väll se om det blir av att vi åker in till "Aj som fan" så jag får det gjort snart också.

 

Nej nu ska jag sluta skriva för idag. Ska lägga upp ett inlägg om dagen så ni får veta hur det går för mig i kampen mot min psykiska sjukdom.

 

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman!

Du vet att du kan ringa när som helst om det är nåt.

Puss & Kram

2011-08-13 @ 10:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0