30/1-2011

Hej alla bloggfans.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Igår var det final i karaoke tävlingen på Onkel Sam där jag med flera ställde upp. Min morbror kom på andra plats vilket jag tyckte var bra. Ska snart ner på onkel och kolla på när min kille och min polare lirar lite biljard.

Imrogon blir det att ringa till Friskis och Svettis och söka jobb.


Nej nu ska jag sluta då jag inte har så mycket mer att berätta.
Ha det bra.

PUSS & KRAM!

Ett litet tillägg: Hur många är det egentligen som gillar det Kissie gör med sin hund? Jag menar är det någon mer än jag som tycker att det är djurplågeri att låta klorna växa ut och måla dom istället för att klippa dom? Jag har lixom själv hundar och skulle aldrig utsätta mina sötnosar för något så grymt som det. Hoppas dett finns fler förnuftiga människor där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0