18/5 - 2011

Hej alla bloggfans!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men det har skett en del stora förändringar i mitt liv.

Jag bl.a. blivit singel efter ett tre årigt förhållande. Det har varit jobbigt men nu har jag äntligen lyckats komma bor från allt störande som har varit omkring mig den senaste tiden och befinner mig just nu i mjölby.

Jag har hållt på att söka jobb här nere ett tag nu men har lagt det mesta på hyllan ett tag framöver. Förhoppningsvis så får jag jobb här i denna vackra stad när jag orkar ta tag i mig själv igen.

Jag har slutat på dansen för att börja ägna mig mer åt sång och musik... har en del bra texter i huvudet men har inte riktigt våga skriva ner dom... så om det e någon som har lust att hjälpa mig med dem så kommentera gärna.

Nej nu tänkte jag att jag skulle gå ut och ta en promenad för att tänka lite men ni får ha det så jävla gött.

PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Gott att höra från dig, Natta, att du lever och har framtidsplaner. Underbart! Hejja dig :)



//Sofie B

2011-05-19 @ 01:27:18
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0